Friday 17 February 2012

PENGUNGUMAN

PENGUNGUMAN

halluuu
Saya akan ambil order untuk trial set. Kepada akak2, diva2 yang nak kulit cantik, bolehlah email kepada saya tentang harga set trial untuk beli dari saya.
tabita.diaries@yahoo.com
Trial set mengandungi 
  • Cleanser
  • Skin Lotion
  • Day Cream
  • Night cream


Order must be made by Hari Khamis, 23rd Feb '12

Wait, ada lagi...
sempena birthday ke 20 saya, saya nak buat pertandingan untuk akak2 yang nak kulit cantik dengan Tabita ni.

Apa hadiah dia ?
Apa kena buat ?


Ini syarat2nya
  • Buat pesanan untuk beli trial set dengan saya
  • Like & share saya di FB
  • Blog tentang blog saya di blog anda :)
  • alah, cakap sikit2 tentang tabita ni


Bila dah buat semua tu, just drop me your url & email dekat cbox & email saya. Nanti saya contact korang :)

apa yang saya akan menang ?
okay, pemenang yang dipilih akan diberi RM 5 off dengan pembelian Tabita Trial.
Banyak lah tu ! nak beli regular pack tu mahal nokk.. demi kulit semua kan.. 
haa apa lagi ?

Saya akan bagi 3 pemenang !

Tarikh tutup
23rd feb 2011

CEPAT, spread the love !
 

No comments:

Post a Comment