Wednesday 8 February 2012

Day #6

Amazing.
bangun tidur terus check muka. parut2 dah mula pudar. wahh...


Semalam muka rasa terbakar,, kering and tegang sangat. sakit gila ! Tambah2 lagi cuaca kat campus ni panas yang terik. saya rasa ibarat setan yang terbakar. no.. bukan nak over bagi perumpamaan (sorry kalau spelling salah) tapi memang teramat lah panas.
So saya sms lah akak yang saya beli produk ni. tanya tentang keadaan kulit muka saya yang rasa macam terbakar and flaky, is it normal ? Akak tu suggest saya stop guna product untuk dua hari. alaaa :( tapi sedang elok pulak saya tertinggal toner kat rumah. saya rasa pun lah, muka rasa terbakar pun sebab excited sangat letak toner tu sampai muka rasa macam nak terbakar.. Eventhough akak tu suruh berhenti for two days, saya degil je. tapi saya tak cuci muka (sebab muka terlampau kering) & tak cuah toner.
lumur krim je :)
Other than that, puas hati dengan progress sebab parut dah mula pudar..

xx,
MissN

No comments:

Post a Comment