Sunday 5 February 2012

Introduction

Hallluuu ! Nak cerita, dapat ilham nak buat blog ni masa tengah lepak2 kat dapur. then terus buka laptop and buka acc blog baru. pasal apa blog ni ? haa... ini introduction dia..

So one day tengah sibuk2 blogwalking, tersangkut lah dekat blog seorang lifestyle blogger ni. scroll punya scroll, from post to posts, then I stumbled upon this pos yang kak P ni cakap tentang Tabita.


Apa itu Tabita ? Akak ni kata, produk kecantikan ni yg telah menyebab kan kulit muka dia cantik begitu! so saya pun curious and them search on Google search engine on Tabita skincare. Search punya search, cari testimonial before and after results, saya pun terbeli lah dengan propaganda meraka sebab tengok before and after result dia sangat best ! And so, saya amek lah number2 supplier yg tertera and text lah satu2 number untuk compare harga.

Yang sedihnya, saya masih student... And harganya agak mahal lah untuk saya yang tidak berpendapan. Jadi saya tabahkan hati simpan duit dalam tabung hari2. Well, takdelah lama sangat saya simpan. Sebab satu hari ni, terjumpa pulak blog supplier yang jual trial pack. Check balik duit, ha ! duit cukup untuk beli trial pack.

HAPPY NYA SAYA !

So, terus text akak ni and ESOK juga saya dapatkan trial set. But, mama tak tahu saya beli this product sebab baru je kena membebel beli product tu, ni tapi pakai separuh jalan je. yea, memang saya jenis tu. beli tapi pakai separuh jalan. ni sebab banyak product ni tak sesuai dengan kulit saya.

Beriban dah habis duit untuk skincare product. Dari yang beli masa fly kat Dubai, Paris and some other countries saya dah pakai, but still tak sesuai. Even pergi to skincare centre untuk buat treatments like laser treatment, and chemical peeling kat Bangsar, fuhhh skali pergi ada RM700 lebih habis !

And so, dengan ilham saya, saya buatkan blog ini untuk saya keep track the improvement of my skin dengan Tabita. Readers out there pun boleh tengok skali :D


signing off,
miss N


No comments:

Post a Comment