Wednesday 15 February 2012

Day #13

Haluuu
Kenapa MissN ni macam chipsmore. Kejap ada kejap tak ada ? hmmm.. kalau blog setiap hari tak best lah pulak kan. setiap post ada gambar terbaru then tak syok lah pulak kan ? 
sooo, macam mana kulit muka skrg ? well, I can say makin cerah and bintik2 hitam pudar sikit. Tapi jerawat tu ada lah tumbuh sikit (bulan sedang mengambang) tapi dengan this product, MissN perasan jerawat tu cepat sangat kering. 
ish betul ke MissN ni, sikit2 bagi comment positive. Well, the cons of using this product is, when you over use the skin lotion (I think) it makes your skin flakes and dry out. Sakit macam kena bakar tau ! 

Honestly, kadang2 rasa nak give up sangat2 dengan keadaan muka ni. macam2 sangat lah yg dah buat. duit dah habis beriban-riban untuk muka je. tapi tak okay2 jugak. hmm.. so macam mana ?
MissN nak guna sampai habis trial set ni dulu, kalau okay, then Alhamdulillah & sambung je guna. 

Bila kulit cun melecun nanti baru boleh nak promote & Insyaallah jual product ni. kalau kita tak guna and tak experience dengan product ni apa yang kita nak jawab kat client kita kan ?

Anyway, blog ni tak ditaja oleh siapa2 and bukan untuk promote product mana2 (buat masa ini). Blog ni adalah untuk saya sendiri (dan orang2 lain) untuk tengok my progress with Tabita skincare.
Kalau rasa suka dengan blog ini boleh lah like fb saya by clicking HERE




Day #2

Day #13

*pss... ada sesiapa yang guna SK II Facial Treatment Essence ? Alah, yang mahal tu.. saya ada nak jual saya punya sebab benda tu tak sesuai dengan kulit saya. siapa nak boleh email atau lagi senang chat je.

xx,
MissN

No comments:

Post a Comment