Sunday 19 February 2012

DAY #16

Harini terlepas pakai day cream :( sedihnyaaa.....
Muka makin cerah, Alhamdulillah.
 Kenapa MissN tak upload2 gambar lagi ? sabar yea nak, nanti saya upload bila rajin. 

Anyway, saya happy sangat dengan community kat cbox ni. masing2 cerita pasal pengalaman masing2. Baguslah, kita ni kan nak sama2 cantik. Siapa yang nak share pengalaman & gambar boleh lah email (tabita.diaries@yahoo.com) saya gambar & pengalaman tu. Then in return, saya akan promote blog anda sekalian.

Selain daripada nak update pasal cerita muka saya je, baguslah kalau yang masih sedang berjinak dengan product ni pun share pengalaman mereka. Betul tak ? dengan tu kita dapat compare & bagi semangat yang lain. Besides that, masing2 boleh tanya soalan dan pendapat pengguna lain pasal keadaan kulit mereka. 

Again, sesiapa yang nak order trial set boleh lah email saya (tabita.diaries@yahoo.com) sebelum 23 Feb sebab saya nak amek stock baru. and siapa yang nak kongsi gambar before & sekarang boleh lah email kat saya.

Apa yang korang dapat dengan email saya gambar before & sekarang korang ?

Well, anda semua boleh jadi macam saya, blog ini sebagai journal. nanti bila dah kulit licin boleh lah singga blog ni and usha gambar zaman dulu.
selain tu, pengguna2 lain pun boleh tengok kebersanan product ini.

Tu je lah nyah ! 


xx,
MissN

No comments:

Post a Comment