Monday 6 February 2012

DAY #3

haluuuu.. saya ada fan page. siapa yang rasa suka dekat blog ni, dialu-alukan like yea :)
just click here

So, hari ketiga ni mcm mana ?
Muka mula gatal2 sebab mengelupasan tu kot.. apa yang akak dari blog ni kata by hari keempat dia rasa pedih sangat sampai kalau kena air tu seksa.. but saya ni belum rasa macam tu. takut jugak nak riak kang hari yang ke-7 kang sakit pulak.

But then ada problem sikit sebab saya tengah sem break so, bangun memang lah lambat.. dalam pukul 11 jugak lah. cuci muka by 12 tengah hari pastu, nak solat zohor kena lah cuci balik.. rasa macam rugi je... so lepas ni nak rajin2 bangun subuh tu terus tepekkan product kat muka. 

Kepada yang sedih dengan kulit muka yang tak berapa nak bertuah macam saya, saya sajikan dengan gambar2 celebrity WITHOUT make up. Enjoy :D










xx, 
Miss N




No comments:

Post a Comment